Pony World
Welkom bij Pony World.
Is there anybody?? [open] - Pagina 2 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Welkom bij Pony World.
Is there anybody?? [open] - Pagina 2 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pony World

De laatste nieuwe gebruiker is https://ponyworld.forummotion.com/u39 Je bent ingelogd als
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Het is Lente vanaf 29/03/11, gelieve er rekening mee te houden in jullie posts.

 

 Is there anybody?? [open]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Caspian
Volwassen paard



Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is there anybody?? [open]   Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:56 pm

"Lijkt me erg vervelend als er gezegd word wat je moet doen. Hoewel het op sommige momenten vast wel handig kan zijn. Maarja, ook weer niet want daar heb ik Flame voor, die leid me bij het gevaar weg. Ergens ben ik daar wel blij mee, want als ik in mijn eentje was, zou ik echt niet weten wat ik zou moeten doen" Zei Mercury en Caspian nam net als haar nog een hapje gras daarna antwoorde hij: 'Je kreeg ook een soort metalen staaf in je mond en dat deed pijn want dan zat er een toutje aan en daar trokken die mensen aan, of had ik dat al verteld?' Caspian keek naar de lucht, waarom wist hij niet maar als hij omhoog keek werd hij verblind door de zon dus keek hij maar weer naar het gras "Hier blijven of verdergaan?" vroeg Mercury, en Caspian antwoorde: 'Het maakt mij niet zoveel uit, beslis jij maar' Want dadelijk wou zij lioever weggaan en hij zou blijven en dan was hij zijn nieuwe vriendin alweer kwijt en dat wou hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mercury
Jong paard
Mercury


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens in nederland^^

Paarden Profiel
Kuddeleider: Flame -Thunder Kudde
Geslacht: Mare
Partner: Mayby, I find the one for me...

Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is there anybody?? [open]   Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Icon_minitimema jan 10, 2011 6:02 am

Mercury schrok best wel toen ze de nieuwe woorden van Caspian hoorde. Een metalen staaf in je mond die je niet zelf uit kon doen met touwtjes eraan waar de mensen aan trokken? Het klonk als een soort marteltuig, een niet echt fijne gedachte. "Ehh, ik ben niet zo heel erg goed in keuzes maken, dus we blijven wel hier. Tenzij jij er op staat dat we hier blijven" Ze glimlachte en boog haar hals weer naar het gras. "Ja, ik denk dat dit wel een goed plekje is voor voorlopig. Maar misschien ga ik morgen ofzo even langs Flame om te vragen wat de bedoeling is, en dat kom ik weer terug. Ze keek naar de lucht boven zich en zag de schemering boven hen hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is there anybody?? [open]   Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Icon_minitimema jan 10, 2011 8:10 am

Caspian keek toe hoe Mercury geschokken keek toen hij vertelde over de metalen staaf maar gelukig lachte ze daarna alweer en antwoorde "Ehh, ik ben niet zo heel erg goed in keuzes maken, dus we blijven wel hier. Tenzij jij er op staat dat we hier blijven" Mercury glimlachte en Caspian glimlachte terug daarna zei hij: 'Ja, ik ga morgen ook even naar White, wist je trouwens dat ze drachtig is?'Caspian keek Mercury aan en een vlaag van trots spoelde door hem heen, Zijn liefe White was in verwachting van een lief klein veulentje. Caspian wist zeker dat hij nooit terug zou gaan naar de mensen; hij had hier te veel waar hij van hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mercury
Jong paard
Mercury


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens in nederland^^

Paarden Profiel
Kuddeleider: Flame -Thunder Kudde
Geslacht: Mare
Partner: Mayby, I find the one for me...

Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is there anybody?? [open]   Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 14, 2011 3:36 am

Mercury snoof en keek eens goed om zich heen. .was het hier gevaarlijk? Dat was toch niet zo? Toen ze er zeker van was dat het veilig was en dat er niet onverwachts een of ander beest tevoorschijn kon komen zakte ze door haar benen heen en vouwde haar benen onder haar lichaam. Caspian begon tegen haar te praten. 'Ja, ik ga morgen ook even naar White, wist je trouwens dat ze drachtig is?' Terwijl hij de laatste woorden uitsprak zag ze een gloed van trots over hem heen komen. "Aan je gezicht te zien word jij vader?" Ze wist het natuurlijk niet zeker dus wachtte ze even met feliciteren tot ze zekerheid had. Wel grijnsde ze naar hem. Ze was blij voor hem, en dat liet ze duidelijk merken.

[ik zal voorlopig niet zo snel meer kunnen posten, aangezien mijn lap een virus heeft. /ik kan dus alleen posten op de com van mijn ouders, en dat is meestal onder het hw maken door...
xx]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is there anybody?? [open]   Is there anybody?? [open] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is there anybody?? [open]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pony World :: Zuidelijk Landschap :: Secret Valley-
Ga naar: