Pony World
Welkom bij Pony World.
White, are you somewhere around here? 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Welkom bij Pony World.
White, are you somewhere around here? 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pony World

De laatste nieuwe gebruiker is https://ponyworld.forummotion.com/u39 Je bent ingelogd als
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Het is Lente vanaf 29/03/11, gelieve er rekening mee te houden in jullie posts.

 

 White, are you somewhere around here?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimema dec 13, 2010 9:04 am

Caspian draafde wat over de grote vlakt, hij was op zoek naar de Alfamerrie van zijn kudde, White. hij had haar al een tijdje niet meer gezien dus was hij opzoek naar haar. Na dat hij een tijd had rond gedraafd ging hij onder een boom staan uitrusten en dacht na waar hij daarna zou gaan zoeken, maar doordat het zonnetje zo mooi scheen werd hij duf en vielo langzaam in een soort slaap, waarin hij droomde dat hij eeuwig rond moest draafen om opzoek te gaan naar White, gelukkig werd hij snel wakker en toen hij wakker werd ging hij maar weer rond drafen terwijl hij nadacht waar ze kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:52 am

White was al een tijdje weg van haar kudde om even alleen te zijn. White draafde over de grote vlaktes en hier en daar een galopje `, wat is het toch heerlijk om even alleen te zijn als je een heletijd op je kudde moet letten`, dacht White. White stopte even om naar de omgeving te kijken voor ze terug naar haar kudde zou gaan. White keek voor de laaste keer om zich heen en ze zag daar Caspian over de vlaktes draven. ,`wat doet Caspian hier? hij moet bij de kudde zijn en niet hier.`,. White Galopeerde naar Caspian toe. "CASPIAN WAT DOE JIJ HIER? JIJ MOET BIJ DE KUDDE ZIJN". White ging voor Caspian stil staan zodat hij ook stil ging staan. "CASPIAN JE HOORT BIJ DE KUDDE TE ZIJN NIET HIER!!!!" riep White boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimewo dec 15, 2010 7:37 am

Caspian draafde nog steeds over de vlakte op zoek naar White toen hij opeens haar naar zich toe zag komen galoppeeren White ging pal voor hem stil staan zodat hij in de remmen moest om niet tegen haar aantebotsen terwijl White dat deed riep ze: "CASPIAN WAT DOE JIJ HIER? JIJ MOET BIJ DE KUDDE ZIJN". 'Sorry, ik zocht jou' antwoorde Caspian geschokken terwijl hij stil naar zijn hoeven stond te staren "CASPIAN JE HOORT BIJ DE KUDDE TE ZIJN NIET HIER!!!!" riep white vervolgens, aan haar stem was te horen dat ze echt boos was, Caspian had zijn Alfamerrie nog nooit zo boos gehoord en kende haar als een zachtaardige merrie. 'SORRY!!!' riep Caspian hysterisch terwijl hij White recht aan keek en zij: 'ik ga al' en hij voegde daad bij zijn woorden en draaide zich om terwijl hij wegsjokte, mischien was het kudde leven toch niks voor hem, maar hij draaide zich tog nogom en zei: 'Waarom denk je dat ik juist naar deze kudde ben gekomen?'


(welke kudde trouwens, wij zijn de enige 2!?!?!?!?!?!)
Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimezo dec 26, 2010 7:17 am

'SORRY!!!' riep Caspian 'ik ga al'. White keek toe dat Caspian terug naar de kudde ging. `,Waarom deed ik zo tegen hem? Alleen maar om hem te beschermen,` Caspian draaide zich om 'Waarom denk je dat ik juist naar deze kudde ben gekomen?' voeg Caspian aan White. "Ik weet niet waarom je naar deze kudde bent gekomen maar ik weet wel dat ik het fijn vind dat je in deze kudde zit" zei White teder en niet boos. "ik had niet zo tegen je moeten doen en ik denk dat ik dat alleen uit bescherming deed" . White stapte naar Caspian toe "blijf maar hier ik zst toch al te denken om hier naar toe te gaan met de kudde maar ik moest eerst kijken of het hier wel veilig was en daarom was ik zolang weg van mijn kudde en van jou".
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimezo dec 26, 2010 9:29 am

Caspian ontspande even toen de stem van White niet meer boos klonk maar eerder zachtaardig of zelfs teder: "ik had niet zo tegen je moeten doen en ik denk dat ik dat alleen uit bescherming deed. blijf maar hier ik zst toch al te denken om hier naar toe te gaan met de kudde maar ik moest eerst kijken of het hier wel veilig was en daarom was ik zolang weg van mijn kudde en van jou". Zei ze tegen hem, Caspian draaide eerst zijn hood weg maar keek White daarna in haar ogen en zei: 'Je weet niet waarom ik naar deze kudde kwam, dan zal ik het je vertellen, of je het wilt weten of niet.' en Caspian begon te vertelen over iets waar hij nog nooit tegen een ander paart over had gesproken namelijk: zijn verleden 'Je weet dat ik mijn verleden bij de mensen achter me heb gelaten om te kunnen galoppeeren over de vlaktes hier zo, maar wat je niet weet is dat ik vroeger bij de mensen een vriendin had, Ze was zo wit als sneeuw met witte manen en ze hete Witje ze was mooi en lief, maar ze stierf aan een ziekte. Toen Witje stierf was ik eenzaam want er stond alleen een oude bok bij me in de weide, maar ik zach zo vaak paarden galopperen dus nam ik op een middag een aanloop en sprong over het hek, toen draafde ik dus doelloos rond tot dat ik jou langs zag komen met je kudde, ik besloot me bij je aan te sluiten en jij nam me gelijk in je kudde iop zonder vragen te stellen, je was zo lief voor me terwijl je eigenlijk mijn hele verleden niet. Dus de reden waarom ik eigenlijk in deze kudde ben gekomen en gebleven zijn jouw witte manen en dat je me hier zo goed opgevangen hebt.' Caspian was verbaast dat hij eindelijk zijn gevoelens tegenover White had durven uitten ' snap je het nu?'




Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimema dec 27, 2010 2:00 am

'Je weet niet waarom ik naar deze kudde kwam, dan zal ik het je vertellen, of je het wilt weten of niet.' zei Caspian 'Je weet dat ik mijn verleden bij de mensen achter me heb gelaten om te kunnen galoppeeren over de vlaktes hier zo, maar wat je niet weet is dat ik vroeger bij de mensen een vriendin had, Ze was zo wit als sneeuw met witte manen en ze hete Witje ze was mooi en lief, maar ze stierf aan een ziekte. Toen Witje stierf was ik eenzaam want er stond alleen een oude bok bij me in de weide, maar ik zach zo vaak paarden galopperen dus nam ik op een middag een aanloop en sprong over het hek, toen draafde ik dus doelloos rond tot dat ik jou langs zag komen met je kudde, ik besloot me bij je aan te sluiten en jij nam me gelijk in je kudde iop zonder vragen te stellen, je was zo lief voor me terwijl je eigenlijk mijn hele verleden niet. Dus de reden waarom ik eigenlijk in deze kudde ben gekomen en gebleven zijn jouw witte manen en dat je me hier zo goed opgevangen hebt.' vertelde Caspain aan White ' snap je het nu?'. "uuuhhhh........" White wist niet wat ze moesten zeggen tegen Caspian die net zijn gevoelens heeft vertelt aan White. "uuuummm...... Caspian ik ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het enige wat ik kan bedenken wat ik kan zeggen is dat ik ik.... ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen over mijn gevoelens voor jou" vertelde White met een liefdelijke stem hopent op dat Caspian nu wel wist dat White op hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimema dec 27, 2010 8:40 am

"uuuhhhh........" antwoorde White "uuuummm...... Caspian ik ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het enige wat ik kan bedenken wat ik kan zeggen is dat ik ik.... ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen over mijn gevoelens voor jou" Caspian was stil toen White dit laatste zei met een liefe stem, Dit was beter dan hij had durven hopen!, zou White het zelfde voor hem voelen als hij voor haar?, hij hoopte het en vroeg zachtjes aan haar: 'Wil je mijn partner zijn?, als je niet wil hoeft het natuurlijk niet, maar ehh' Caspian's worden waren op en hij keek White aan en hoopte dat ze snel zou antwoorde en hem daarmee niet langer in spanning zou laten wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimema dec 27, 2010 8:46 am

'Wil je mijn partner zijn?, als je niet wil hoeft het natuurlijk niet, maar ehh' vroeg Caspian aan White. White wist niet wat haar overkwam op het ene moment was ze boos en nu verliefd. White keek Caspian met liefdes ogen aan en zei "natuurlijk wil ik je Partner worden maar je weet toch wel dat ik niet echt veel tijd heb voor jou als ik bezig ben met de kudde?". White wist dat ze niet veel tijd had voor Caspian en daarom had ze altijd nee gezegt tegen alle hengsten die haar vroegen om hun partner te worden. "Ik wil het echt dol graag, het aller liefste van de hele wereld zou ik je partner worden". White ging dicht bij Caspian staan en ze voelde dat ze helemaal warm werd van de liefde die ze voelde voor Caspian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitimema dec 27, 2010 8:51 am

"natuurlijk wil ik je Partner worden maar je weet toch wel dat ik niet echt veel tijd heb voor jou als ik bezig ben met de kudde?". Antwoorde White en Caspian hart sprong rond van vruegde 'Ik snap dat je veel met de kudde bezig zal moeten zijn, maar als je eens tijd hebt kom ik wel aan de beert hé?' Zei hij plagerig terwijl hij merkte dat White dichter naast hem kwam staan. White zei nog wat lieve woordjes en Caspian mompelde ook wat lief terug terwijl hij zijn nues tegen haar wang aan duwde en zich blij voelde dat eze mooie merrie genaamd White het zelfde voor hem voelde als hij voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White, are you somewhere around here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: White, are you somewhere around here?   White, are you somewhere around here? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White, are you somewhere around here?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samen met White {alleen White en Caspian}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pony World :: Westelijk Landschap :: Grote Vlakte-
Ga naar: