Pony World
Welkom bij Pony World.
The Coloris Souls [RPG] 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Welkom bij Pony World.
The Coloris Souls [RPG] 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pony World

De laatste nieuwe gebruiker is https://ponyworld.forummotion.com/u39 Je bent ingelogd als
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Het is Lente vanaf 29/03/11, gelieve er rekening mee te houden in jullie posts.

 

 The Coloris Souls [RPG]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Botan

Botan


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Flame [Thunders]
Geslacht: Hengst
Partner: Nope :]

The Coloris Souls [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: The Coloris Souls [RPG]   The Coloris Souls [RPG] Icon_minitimedo dec 09, 2010 7:40 am

Naam:
The Coloris Souls
[TCS] of [CS]
Soort:
[ RPG ]
Onderwerp:
Geschreven vanuit mensen en het speelt zich af op aarde én in de 'dromenwereld'.
Omschrijving:
Het verhaal begint gewoon op de aarde. Het leven gaat zijn dagelijkse gang totdat de mensen gaan slapen en in een of andere vreemde droomwereld terecht komen. Het is alleen geen echte droom, het is écht en de mensen die de wereld tijdens het slapen binnengaan komen elkaar dan ook echt tegen. In het begin lijkt deze wereld allemaal heel leuk en bijzonder, aangezien elke personage daar ook een (aantal) speciale magische eigenschap(pen) heeft, maar later begint er een raar gevoel bij deze mensen te ontstaan. Het trekt als een duistere sluier over hun dromenwereld heen en iedereen merkt dat er iets aan het veranderen is. De mensen die de dromenwereld zijn binnengedrongen ontdekken dat koning Angleas - die hier leeft en geen contact kan maken met de aarde - de dromenwereld aan het overnemen is. Hij steelt de ideeën van de plaatselijke bevolking en vervangt deze voor zijn principes. Hij doet er alles aan om deze wereld over te nemen maar éen ding staat hem echter weg. Dat zijn 'wij'. De mensen die de dromenwereld via de aarde zijn binnengedrongen. Ze krijgen de bijnaam 'the coloris souls' omdat ze de dromenwereld op elk gewenst moment ín en úit kunnen stappen. De Coloris Souls zijn de enigen die de overname van koning Angleas kunnen stoppen. Neem deel aan TCS en maak het verschil. Kun jij de dromenwereld redden en koning Angleas verslaan?
Kijk voor meer info op de site.
Link:
http://thecolorissouls.forumotions.net/portal.htm
Eventuele banner/afbeelding:
Ik heb verder geen plaatje - het spijt me - maar wel een kleine banner.
The Coloris Souls [RPG] 2lxigk9

TCS is net een paar dagen begonnen en het is al best gezellig ;] En jij wilt vast ook deelnemen aan ons gezelschap. JOIN US Very Happy
Liefs Pioenroos


Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper
Kuddeleider
Kuddeleider
Whisper


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 02-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Bussum

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf. [Blood Kudde]
Geslacht: Hengst
Partner: Just Waiting.

The Coloris Souls [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Coloris Souls [RPG]   The Coloris Souls [RPG] Icon_minitimedo dec 09, 2010 9:05 am

Cool forum ^^
Maar ik weet niet zeker of ik me ga aanmelden, ik heb al een zee van forums xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazz
Jong paard
Jazz


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 01-01-11

Paarden Profiel
Kuddeleider: Flame
Geslacht: a mare, but a wild one
Partner: who is whorth my love?

The Coloris Souls [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Coloris Souls [RPG]   The Coloris Souls [RPG] Icon_minitimevr jan 14, 2011 10:52 am

cool heb me aangemeld. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Coloris Souls [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Coloris Souls [RPG]   The Coloris Souls [RPG] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Coloris Souls [RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pony World :: Algemeen :: Paardenpraat :: Linkpartners-
Ga naar: