Pony World
Welkom bij Pony World.
Samen met White {alleen White en Caspian} 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Welkom bij Pony World.
Samen met White {alleen White en Caspian} 2hncpoz
''Your Soul Is The Only One Who Can Save Our World''
Pony World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pony World

De laatste nieuwe gebruiker is https://ponyworld.forummotion.com/u39 Je bent ingelogd als
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
Het is Lente vanaf 29/03/11, gelieve er rekening mee te houden in jullie posts.

 

 Samen met White {alleen White en Caspian}

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimedo dec 30, 2010 10:13 pm

Caspian stond te grazen en zich te vervelen, Dus bedacht hij dat hij wel aan White kon gaan vbragen of ze even tijd had en dat deed hij. Caspian draafde naar White toe en begroette haar met een lieve hinnik 'Hoi White, heb je zin om mee te gaan naar het meer?' En Caspian keek White lief aan en gaf haar een duwtje met zijn snuit, zijn mooie liefe witte White met heel zijn hart hield hij van haar, maar hij begreep heel goed dat ze haar taken als alfamerrie eerst moest doen voordat ze tijd had voor hem haar partner. Met dat hij soms moest wachten tot dat White tijd voor hem had vond Caspian niet erg dan zocht hij gewoon gezelschap van andere paarden op of ging hij een stuk galopperen, Maar het aller liefste was Caspian bij White en hij hoopte dus ook dat ze zin had om mee te gaan naar het meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimevr dec 31, 2010 12:35 am

White was rustig aan het grazen toen Caspian aan gedraafd kwam. 'Hoi White, heb je zin om mee te gaan naar het meer?' vroeg caspian aan White terwel hij haar lief aan keek en een duwtje met zijn snuit gaf. "Hey Caspian" hinnekte White "ik heb wel even tijd dus ik ga wel mee" White gaf Caspian een duwtje terug en ze draafde voor Capsian uit naar het meer. "Caspian je had mazzel dat ik nu even tijd had maar ik heb niet erg veel tijd want ik moet nog wat bespreken met de gene die na mij alfamerrie word". White vond het fijn om even weg te zijn van haar kudde even weg van al die taken en verantwoordelijk heden dus daarom was ze vaak een tijdje weg. "Caspian hoe was die merrie eigenlijk die je voor mij had?". White was benieuwd hoe zei was want White draagt en geheim met haar mee die tot nu toe niemand weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:04 am

'Hey Caspian' hinnikte White en '"ik heb wel even tijd dus ik ga wel mee' en Caspian zag dat ze in de richting van het meer begon te draven, en Caspian vloog in galop achter haar aan, wat genoot hij hierven: de win door zijn manen zonder ijzer in zijn mond of gewicht van een mens dat hem bestuurde, nee Caspian zou nooit naar de mensen terug gaan. Toen Caspian naast White was gekomen ging ij net als haar draven toen White opeens zei: "Caspian je had mazzel dat ik nu even tijd had maar ik heb niet erg veel tijd want ik moet nog wat bespreken met de gene die na mij alfamerrie word" Caspian knikte en luisterde naar haar volgende vraag: "Caspian hoe was die merrie eigenlijk die je voor mij had?" Deze vraag deed Caspian pijn: waarom kwamen zijn gesprekken nou altijd op har uit en hij dacht na: zou hij antwoorden of niet? Caspian besloot dat hij zou antwoorden, maar niet e veel en hij besloot ook dat hij zo snel mogeljk een ander onderwerp zou aa stellen en dus antwoorde hij: 'Lief, Aardigen wit net als jou' White duwde zijn snuit tegen haar en en zei: 'Laten we het water in gaan' en hij draafde alvast het water in, het water was verrassend warm en Caspian was er erg verbasd over ant het water waar hij mee bij de mensen schoon was gemaakt was altijd eizig koud geweest. Caspian keek om en zag dat White ook naar het water kwam en ij hinnikte lief naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
White
Alfamerrie
Alfamerrie
White


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 10-08-10
Leeftijd : 27

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf
Geslacht: Merrie
Partner: Caspian

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:57 am

'Lief, Aardigen wit net als jou' gaf Caspian als antwoord. Caspian en White kwamen bij het meer aan 'Laten we het water in gaan' en Caspian ging het water in. `,Waarom ook niet`, dacht White. Caspian hinnekte lief naar White terwel White het water in ging. White liep naar Caspian toe "Caspian ik moet je wat vertellen." White gaf Caspian snel een duwtje en ze ging verder met "wij hebben al een tijdje met elkaar en daarvan is dit gekomen". White wist eigenlijk niet goed wat ze moest zeggen maar Caspian moest dit toch weten "ik weet niet echt goed hoe ik dit moet zeggen maar je moet dit toch weten dus zeg ik het maar" White stopte even en ze haalde diep adem. "Ik ben in verwachting van een veulen." White wist niet wat Caspian er van vond mar hopelijk vond hij het leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Caspian
Volwassen paard
Caspian


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ergens hoog in de wolken

Paarden Profiel
Kuddeleider: White [Lightningkudde]
Geslacht: Hengst
Partner: White, ik zal geduldig wachten tot je tijd voor mij hebt

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:20 pm

Caspian zag hoe zijn geliefde White naar hem toe kwam en ze zei: "Caspian ik moet je wat vertellen." White gaf Caspian snel een duwtje en Caspian duwde met zijn snuit zachtjes terug, "wij hebben al een tijdje met elkaar en daarvan is dit gekomen". ging White daarna verder en Caspian was werkelijk beniewd wat ze hem te vertellen het maar toen kwam het antwoord: "Ik ben in verwachting van een veulen." Die woorden sloegen als een bliksemflits bij Caspian in maar niet op negatiefe manier, dat had hij dus écht niet verwacht, maar leuk dat vond hij het wel. Caspian keek naar White en gaf haar een liefkozend duwtje met zijn snuit terwijl hij vertwijfeld antwoorde: 'White, dat is geweldig!' Caspian keek White aan, zou zei er wel blij mee zijn?


(gaan we nu weer on-topic of hoe zit dat White???)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flame
Admin+Kuddeleider
Admin+Kuddeleider
Flame


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 09-08-10
Leeftijd : 28

Paarden Profiel
Kuddeleider: Ikzelf -Thunder Kudde-
Geslacht: Hengst
Partner: Maybe there will ever be someone I like

Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitimedo jan 13, 2011 3:56 am

Rustig, rustig even. Ik denk dat Blizzard bedoelde na elke keer dat je iets zegt geen hoofdletter gebruikt, maar volgens mij hoeft dat niet per se, dus laat dit maar zitten en ik zie de spam deze keer door de vingers, maar als je in het vervolg iets wil zeggen doe het dan met een post erbij. Alvast bedankt.

Mvg,
Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Samen met White {alleen White en Caspian} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met White {alleen White en Caspian}   Samen met White {alleen White en Caspian} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen met White {alleen White en Caspian}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gefeliciteerd Caspian!
» White, are you somewhere around here?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pony World :: Westelijk Landschap :: The Lake-
Ga naar: